loading...
♥معبر سایبری سردار شهید عاصی زاده ♥
خوش امدید


http://didebina.com/uploads/posts/2014-03/1393842413_35166638079957824461.gif


۩منتظر حضور گرم ونظرات سازندتون هستیم ۩


مرجع تخصصی و رایگان ویبولتین در ایران | ویکی وی بی

haftadoor بازدید : 54 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

                                                              

                                                                     زندگي نامه 

سردارشهيد ذبيح الله عاصي زاده فرزند محمد در تاريخ 24/5/1340 در يك خانواده مذهبي و متدين و زحمتكش ديده بجهان گشود و با تربيت اسلامي پدر و مادر خويش رشد يافت و دوران طفوليت را با جو معنوي خانواده پشت سر گذاشت ودر 6 سالگي براي تحصيل دروس ابتدائي به دبستان صدرآباد رفته و تحصيل خويش را آغاز نمود و با شوق و ذوق فراوان تا پايان دوره ابتدائي را  با موفقيت گذراند سپس براي ادامه تحصيل به مدرسه راهنمائي سعدي رفته و ادامه تحصيل داد و با هوش و استعداد خوبي كه داشت دوره راهنمائي هم با موفقيت گذراند و با نمرات عالي فارغ التحصيل شد. شهيد عاصي زاده در دوران تحصيل احكام اسلامي و فرايض ديني را بجا مي آورد و در مراسمهاي گوناگون در سطح شهر فعالانه شركت مي نمود و همواره تشويق مي كرد تا دراينگونه مجا لس شركت كنند. شهيد عاصي زاده بنا به علاقه اي كه نسبت به رشته فني داشت براي ادامه تحصيل به هنرستان فني اردكان رفته و در رشته اتومكانيك ثبت نام نمود و به فراگيري فنون آن رشته پرداخت. فارغ التحصيل شدن وي مصادف بود با اوج درگيريها وجريانات انقلاب كه وي فعالانه در تمامي مبارزات شركت مي جست و وظيفه خود را كاملا انجام مي داد ودر راهپيمائيهاي اوائل انقلاب و پخش اعلاميه حضرت امام (ره) دريغ نمي ورزيد و شجاعانه براي پيشبرد انقلاب فعاليت مي كرد. در گرماگرم سالهاي اول انقلاب بود كه جنگ تحميلي آغاز شداو نيز تحمل ماندن را نداشت و مانند هزاران رزمنده عاشق كوله بار سفر را آماده نمود و رهسپار جبهه هاي خون و شرف شد  و به مدت 3 سال با كمال شجاعت جنگيد و در همان اوان به جرگه پاسداران جان بر كف در آمد و پوشيدن لباس سبز و مقدس سپاه را جزء افتخارات خود مي دانست چه هنگاميكه در لشكر نجف مسئول اطلاعات عمليات بود و چه هنگاميكه او را بعنوان اولين فرمانده تيپ پيروز الغدير منصوب كردند، هميشه چون كوه استوار بود . شهيد عاصي زاده با هوش و استعداد سرشاري كه داشت با توان مديريتي قوي و ايمان كامل طي حكمي از طرف فرماندهي محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي (محسن رضائي) در مورخه 18 ذي الحجةالحرام سال 62 مصادف با عيد غدير خم بفرماندهي تيپ پيروز الغدير منصوب شد و با شكل گيري تيپ، خيل رزمندگان يزدي به جبهه ها سرازير شدند وتيپ الغدير گوشه اي از تاريخ جنگ را بنام خويش ثبت نمودند و با فرماندهي بالائي كه داشت توانست در سخت ترين موقعيتها و حساسترين مناطق گوشه اي از جنگ را پيش ببرد و مسائل را حل نمايد اگر چه شهيد عاصي زاده در ابتداي  شكل گيري تيپ الغدير نتوانست بيشتر با رزمندگانش باشد ولي رزمندگان الغدير بعد از شهادت وي شجاعانه جنگيدند و دفتر جنگ را بنام خويش ثبت نمودند شهيد عاصي زاده دفعات متعددي به جبهه اعزام شد و در فرماندهي تيپ الغدير خدمات شاياني انجام داد و رزمندگان الغدير هم با شجاعت تمام ماموريتهاي محوله را بنواحسن انجام داده و مورد تشويق مسؤلين قرار گرفتند به نحوي كه حجت الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني در خطبه هاي نماز جمعه تهران بنا به سفارشي فرمودند: (تيپ الغدير كه به حق تيپ مستقلي مي باشد در تمام ماموريتها شجاعانه ايثار نمود) آخرالامر سردار رشيد اسلام عاصي زاده در ارتفاعات غرب در منطقه بانه كردستان بر اثر اصابت تركش توپ به فرق مباركش دعوت حق را لبيك گفت و به شهادت رسيد.

 


                                                                 وصيتنامه
شهيد: ذبيح الله عاصي زاده فرزند:محمد
بسم الله الرحمن الرحيم
ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه اشهد ان لا اله الا الله ،محمد رسول الله، علياً ولي الله
سلام بر ساحت مقدس حضرت ولي عصر (عج) و درود بر نائب بر حقش امام خميني و درود به روان پاك شهداي به خون خفته از صدر اسلام تا شهداي فتح حاجي عمران و راه كربلا (اللهم اجعل مماتي ممات محمد و آل محمد) هم اكنون در ميعادگاه عشق و شهادت در حجله گاه خون ، عروس سرخ شهادت را در بر مي گيرم و به دنبال خط سرخي كه از لابلاي گوني هاي سنگرم و از بيابانهاي تفتيده خوزستان گذشته مي روم تا به كاروان شهدا كه آرام آرام به سوي تجلي گاه حق در حركت است بپيوندم. سخني چند با ملت غيور و شهيدپرور ايران دارم ، سفارش اول من اين است كه شما بايد حافظ ولايت فقيه باشيد و امام و رهبرمان را همچون نگين انگشتر درميان خود نگهداريد تمام مشكلات مملكت را بدون سر و صدا حل كنيد و نگذاريد اين قلب امت لحظه اي درد بگيرد . سفارش دوم اين است كه ملت ما الان بايد خود را بسازند تا فرد فرد اين ملت يك مربي باشند و اول از خودمان شروع كنيم تا فردا بتوانيم براي صدور انقلابمان و زنده كردن اسلام در كشورهاي عربي در حال خواب ، مربي و ناجي داشته باشيم و الان بهترين دانشگاه كه از خون هزاران هزار شهيد تهيه شده است كه همان جبهه باشد داريم و بايد حداكثر استفاده را از اين دانشگاه ببريم و نگذاريم خون اين همه شهيد بي ثمر بماند . سفارش من به جوانهاي مملكت اين است كه هر جواني براي دو ماه هم كه شده به جبهه بيايد و جنگ را مشاهده كند و آنها كه مي توانند در جبهه بمانند تا به كارزار تحرك و سرعت عمل بيشتر بخشند. الان روزي است كه ما مي توانيم دوره هاي واقعي را در ميدان هاي نبرد ببينيم . حيف است از اين فرصت استفاده نكنيم . سفارش بعدي اين است كه موقعي كه سلاحهاي ما به زمين افتاد براي برداشتنش از همديگر سبقت بگيريد و نگذاريد خون شهيدان ما بخشكد و بايد هر چه سريعتر و با سرعت عمل بيشتر راهشان را ادامه دهيد ، راه همان راه حسين است . هدف اسلام است و مقصد كربلا و سپس قدس عزيز است . در اينجا روي سخنم با ابرقدرتهاست كه توسط عراق به كشور ما تجاوز گرديد ، مي خواستيد ما را در كشورمان زمين گير كنيد كور خوانده ايد ، اكنون كجائي كه ببيني ملت ما با اين حمله عراق منسجم تر شده اند ، يك پارچه تر برعليه شما مي جنگند . ازموقعي كه شما به كشور ما حمله كرديد ما يك ارتش از هم پاشيده داشتيم اكنون يك ارتش منسجم و آبديده داريم ، اگر در شروع حمله شما سپاه پاسداران ، هنوز قدرتي نداشت الان با ياري خداوند دوازده الي پانزده لشكر از سپاه و بسيج داريم كجا هستند كه ببينند ارتش بيست ميليوني تشكيل شده و تمام جوانهاي ما با جنگ و جنگيدن آبديده تر  شده اند. اي آمريكا از همين جا به تو هشدار مي دهم هر حيله اي بكاربري به ضرر خودت تمام مي شود و خواهي ديد كه در همين نزديكيها با ملتهاي مسلمان متحد مي شويم و رژيمهاي دست نشاده ات را سرنگون مي كنيم و اول به سراغ اين فرزند نامشروعت كه اسرائيل است خواهيم آمد و خواهي ديد كه با قدرت الهي كارش را تمام كرده و به سراغت خواهيم آمد. سفارشم به رزمندگان و فرماندهان در جبهه اين است كه برادران ما بايد به هر نحو كه شده است حقمان را از رژيم عراق بگيريم ما بايد خسارتهاي مادي و معنوي را از عراق بگيريم ما بايد متجاوز را تنبيه كنيم تا ديگر خيال تجاوزنكنند و بالاخره به هرنحو كه شده بايد راه قدس را از طريق عراق بگشائيم و انقلابمان را صادر كنيم و اسلام واقعي را به كشورهاي مسلمان و سپس به جهان رسانيم .                                           
والسلام

تبلیغات
مرجع تخصصی و رایگان ویبولتین در ایران | ویکی وی بی

مرجع تخصصی و رایگان ویبولتین در ایران | ویکی وی بی

مرجع تخصصی و رایگان ویبولتین در ایران | ویکی وی بی

درباره ما
Profile Pic
سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده اولین فرمانده تیپ پیروز 18 الغدیر استان یزد . ................................................. ما از خُم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مــــولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این هنگام ما افســـــر جنگ نرم آقا هستیم..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لوگوی ما
    تصویر روز


    حرم امامین عسکرین در سامرا
    معرفی کتاب

    قله فریاد (خاطرات  سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده )


    حکایت زمستان
    خاطرات اسارت عباس حسین مردی
    وعنایت حضرت عباس ع به ایشون
    بسیار زیباست


    زندگی نامه شهید ابراهیم هادی
    بسیار زیبا

    اطلاع رسانی


    برای بزرگ شدن عکس روی ان کلیک کنید

    لوگوی همسنگران
    مرجع وبلاگهای مذهبی و ارزشمند

    ♫معبر سایبری بی سنگر♫

    سنگر مجازی

    نجواي قلم

    معبرسايبري ساوه

    شهیدان حضرت مهدی (عج)

    مولا مهدی گل یاس

    لینکها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 11,443
  • بازدید کلی : 210,469
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    وصیت شهدا جنگ دفاع مقدس آیه قرآن تصادفی
    پیج رنک گوگل
    رهبری و مراجع